background

Strategie & Visie.



ONZE VISIE & STRATEGIE IS SIMPEL:

Wees zuinig op je uitzendbudget. Gebruik je hoofd bij het schrijven van een radiospot.

Over onze Strategie en visie kunnen we kort zijn. Wij zijn een radioreclamebureau dat alles graag simpel houdt. De wereld is al complex genoeg voor consumenten. Zaken ingewikkelder maken is makkelijk. Veel moeilijker is het om zaken simpel te maken. Dat is nodig vandaag de dag want complexe radiospots worden onverbiddelijk genegeerd door consumenten. Met simpel bedoelen we niet simpelweg een naam hard schreeuwen opde radio. Maar een merk neerzetten met een helder verkoopargument op een impactvolle manier. En als dat met een korte spot kan doen we dat. Want kortere spots besparen geld. Een omroep adviseert vaak een lange spots. Want daar verdienen ze immers meer aan.

Een veelgestelde vraag aan ons is: "Gaat mijn radioreclame werken?” Ons antwoord is dan altijd “Als je een onderscheidende boodschap hebt wel”. In reclametaal heet dat ‘commerciële propositie’. In gewoon Nederlands: "Waarom zou iemand je product kopen? Is er iets dat je product uniek maakt? Lost het een probleem op voor de consument? Geeft het sociale status?" We helpen graag met het schrijven van een goede radiospot. Er zijn heel wat redenen om iets te kopen. Daar hebben we ook een boekje over geschreven.