RADIORECLAME LUISTEREN
Meer omzet voor Jägermeister.
Voor een radioactie die ook te beluisteren was in bussen naar de wintersport, ontwikkelden wij het thema: 'gratis glas bij een fles Jägermeister'. In tegenstelling tot de personen in de spots ging het met de actie wel heel goed.
RadioHeads en Bisc& een sterke combi.
Mars Food vroeg ons om in te haken op het Bisc& thema; ‘you love them together'. Verwijzend naar een biscuit met een smaak erop. Ons idee: duo’s die samen reclame mochten maken voor dit krokante koekje.
Carteam koos ons als beste team.
Carteam heeft gedreven automonteurs. Met die kennis bedachten we eerst de payoff: ‘Carteam. Het beste team voor uw auto’, en daarna de radiospots.
Carteam was zo enthousiast over het idee met echte Carteam-monteurs, dat ze ons ook vroegen om tv spots.
Wij bedachten een oplossing voor Logistiek Concurrent.
Logistiek Concurrent wilde hun assortiment op een leuke manier in de markt zetten. De oplossing? Bellers bellen met een vraag over het assortiment. Er werd opgenomen met de naam. Altijd handig voor de naamsbekendheid.
Unicef koos voor simpel en effectief.
Wij bedachten voor Unicef het thema idee 'Zonder u geen Unicef'. Want zonder mensen die een gift doen is er geen Unicef.
Paul van Vliet, de ambassadeur van Unicef, sprak ze in. Bedankt Paul. Naast de spot maakten wij ook een super budgetvriendelijke tv spot.
Onze Trekhaken won een reclameprijs.
Trekhaken vroeg ons hun naamsbekendheid te vergroten. We bedachten eerst de pay off: 'Trekhaken.nl monteert voordelig, vakkundig en snel'. Met de radiospots wonnen we zelfs een reclameprijs.
Voor actie zit je ook goed bij RadioHeads.
Staples wilde hun acties meer ‘top of mind’ krijgen bij een groter publiek. We gingen enthousiast aan de slag. De acties konden bij de boekhouding de boeken in als ‘succesvol'.
Reclame maken voor een kat, zo doe je dat.
Katten luisteren ook naar de radio. Dus maakten wij een campagne voor ze. We vertelden ze dat ze voor zichzelf moesten opkomen. En gewoon Kitekat moesten eisen van hun baasjes. Hiernaast een voorbeeld.
We zongen Milk&Fruit naar meer verkoop.
RadioHeads maakt ook sound logo’s, muziek en liedjes. We maakten er drie in opdracht van reclamebureau Eigen Fabrikaat. Dit is er eentje uit die serie.
Ons KwikFit lied liet mensen smilen.
KwikFit vroeg om een lied onder hun video’s en radiospots. Wij gingen aan de slag en kwamen met een KwikFit-smile uit de studio.
Succesvolle Jamin spots, da’s lekker.
Actie's ondersteunen voor meer winkelbezoek. We introduceerde de dochter van meneer Jamin. Ze heeft het beste voor met Jamin klanten. Resultaat: veel meer mensen in de Jamin winkels. Da’s lekker.
Aan je merk bouwen in 10 seconden.
Korte radiospots zijn perfect om naamsbekendheid op te bouwen. Kort zorgt voor heel veel ‘contactmomenten’ voor weinig budget. Past je boodschap binnen 10 seconden? Gewoon doen.