Idee & Copywriting.

Een greep uit de klanten waar RadioHeads al voor gewerkt heeft.

EEN GOED IDEE TELT VOOR TWEE!

Betere verkoop en betere naamsbekendheid. Dat is wat een goed idee doet met een merk. ederlandse radiozenders bereiken elke week 13 miljoen luisteraars. De grote zenders bereiken zo’n 3 miljoen luisteraars, de kleinste zo’n 150.000. Wij zoeken uit waar jouw doelgroep naar luistert en kiezen de voordeligste manier om die te bereiken met een radiocommercial.

WIJ ZORGEN DAT JE IN CONTACT KOMT MET DE DOELGROEP.

Nederlandse radiozenders bereiken elke week 13 miljoen luisteraars. De grote zenders bereiken zo’n 3 miljoen luisteraars, de kleinste zo’n 150.000. Wij zoeken uit waar jouw doelgroep naar luistert en kiezen de voordeligste manier om die te bereiken met een radiocommercial.

WIJ ZORGEN DAT JE IN CONTACT KOMT MET DE DOELGROEP.

Nederlandse radiozenders bereiken elke week 13 miljoen luisteraars. De grote zenders bereiken zo’n 3 miljoen luisteraars, de kleinste zo’n 150.000. Wij zoeken uit waar jouw doelgroep naar luistert en kiezen de voordeligste manier om die te bereiken met een radiocommercial.

(placeholder)

CREATIVITEIT LAAT EEN MERK GROEIEN.

Voor de exacte prijzen stuur je ons gewoon een mailtje. Maar gemiddelde prijzen kunnen wij wel geven. Grote zenders met 2 tot 3 miljoen luisteraars vragen ongeveer €10.000 per week om je radiospot 5x per dag uit te zenden. Kleinere zenders €4000. Je radiospot is dan 35 x te horen op een zender.

CREATIVITEIT LAAT EEN MERK GROEIEN.

Voor de exacte prijzen stuur je ons gewoon een mailtje. Maar gemiddelde prijzen kunnen wij wel geven. Grote zenders met 2 tot 3 miljoen luisteraars vragen ongeveer €10.000 per week om je radiospot 5x per dag uit te zenden. Kleinere zenders €4000. Je radiospot is dan 35 x te horen op een zender.

BETAAL NIET TE VEEL VOOR HET UITZENDEN VAN EEN RADIOSPOT.

Uitzendprijzen verschillen. Hoe hoger het aantal luisteraars van een zender hoe hoger de prijs. Uitzenden in de avond of nacht is aanzienlijk goedkoper dan overdag omdat er dan minder luisteraars zijn. Let daar op bij het vergelijken van offertes! Voor onder-handelingen en kortingen werken wij samen met een grote inkooppartij met toegang tot de laagste prijzen in de markt.