Idee & Copywriting.

Een greep uit de klanten waar RadioHeads al voor gewerkt heeft.

EEN GOED IDEE TELT VOOR TWEE!

Voor je reclame gaat maken moet je natuurlijk eerst bepalen wat je uiteindelijk wilt bereiken. Wil je nieuwe klanten aantrekken? Wil je bestaande klanten tot extra aankopen bewegen? Of wil je je naambekendheid vergroten? Waar je ook voor kiest. Alles valt of staat met een opvallende spot. Zorg dat je opvalt, prikkelt en onderscheidend bent. Zorg voor een goed reclame idee!

WIJ ZORGEN DAT JE IN CONTACT KOMT MET DE DOELGROEP.

Nederlandse radiozenders bereiken elke week 13 miljoen luisteraars. De grote zenders bereiken zo’n 3 miljoen luisteraars, de kleinste zo’n 150.000. Wij zoeken uit waar jouw doelgroep naar luistert en kiezen de voordeligste manier om die te bereiken met een radiocommercial.

WIJ ZORGEN DAT JE IN CONTACT KOMT MET DE DOELGROEP.

Nederlandse radiozenders bereiken elke week 13 miljoen luisteraars. De grote zenders bereiken zo’n 3 miljoen luisteraars, de kleinste zo’n 150.000. Wij zoeken uit waar jouw doelgroep naar luistert en kiezen de voordeligste manier om die te bereiken met een radiocommercial.

(placeholder)

CREATIVITEIT LAAT EEN MERK GROEIEN.

Creativiteit zorgt ervoor dat je de boodschap net iets anders verteld dan je naaste concurrent. Consumenten willen duidelijk onderscheid. Waarom zouden ze anders overstappen naar een nieuw merk? Ga je voor prijs? kwaliteit? Snelheid? Etc. Waar je ook voor kiest, formuleer je boodschap in één simpel zin. Onze creativiteit kan helpen je net even opvallender in de markt te zetten.

CREATIVITEIT LAAT EEN MERK GROEIEN.

Voor de exacte prijzen stuur je ons gewoon een mailtje. Maar gemiddelde prijzen kunnen wij wel geven. Grote zenders met 2 tot 3 miljoen luisteraars vragen ongeveer €10.000 per week om je radiospot 5x per dag uit te zenden. Kleinere zenders €4000. Je radiospot is dan 35 x te horen op een zender.